U Rovinju održan radni sastanak na temu pripreme ovogodišnje turističke sezone

ROVINJ, 26.03.2018.
Državna tajnica za more Maja Markovčić Kostelac sudjelovala je danas u Rovinju na radnom sastanku koji se u organizaciji Ministarstva turizma održao na temu pripreme ovogodišnje turističke sezone.

Skup je okupio vodeće ljude hrvatskog turizma, između ostalih direktora Hrvatske turističke zajednice Kristijana Staničića i ministra turizma Garija Cappellija.

Svoja razmišljanja i ideje o predstojećoj turističkoj sezoni na sastanku su iznijeli brojni istaknuti predstavnici javnog i privatnog sektora, hotelijera, udruga za hitnu medicinu, udruga za zaštitu i spašavanje, kao i predstavnici Ministarstva zaštite okoliša i energetike te Ministarstva unutarnjih poslova.

O aktivnostima Ministarstva mora, prometa i infrastrukture na sastanku je govorila državna tajnica za more Maja Markovčić Kostelac.

Tako su između ostalog izdvojene aktivnosti modernizacije i obnove flote našeg najvećeg linijskog brodara „Jadrolinije“, poput planirane nabave dva potpuno nova katamarana.

„U tijeku su projekti obnove brzobrodske flote. Priključenje novih brzih brodova floti Jadrolinije očekujemo već ove sezone“, istaknula je državna tajnica Markovčić Kostelac.
 
Spomenute su i nedavno završene investicijske aktivnosti u zračnim lukama u Zagrebu i Dubrovniku, kao i izgradnja potpuno novog terminala ZL Split. Ulaganja će omogućiti intenzivniji rast broja putnika sa još većim brojem uspostavljenih zračnih linija.

„Otvaranjem novih putničkih terminala na Zračnoj luci Franjo Tuđman i Zračnoj luci Dubrovnik postignut je značajan napredak u osiguranju dostatnih kapaciteta za prihvat turista koji dolaze u Republiku Hrvatsku. Time su stvorene dodatne mogućnosti suradnje i povezanosti s ostatkom svijeta“, kazala je.

Na kraju, kao posebno dobar primjer međuresorne suradnje, državna tajnica Markovčić Kostelac izdvojila je nabavu šest potpuno novih plovila hitne medicinske službe. Riječ je o brodovima koji će služiti za pomoć unesrećenima na moru, kao i za prijevoz bolesnika sa otoka.